התחדשות עירונית – תמ"א 38

טוב שבאת הביתה !

חברת דאמל בע"מ מנהלת את פעילות ההתחדשות העירונית על ידי מחלקה ייעודית המתמחה ומרכזת את מכלול הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית. החל מאיתור הפרויקטים, בדיקת היתכנות, תכנונם וכלה בהוצאתם אל הפועל ובהגשמת החלום .

חברת דאמל מקפידה על הליווי האישי של בעלי הדירות לאורך כל שלבי הפרויקט ומתן פתרונות מקיפים לאורך כל התהליך. בזכות מקצועיות וניסיון רב שנים, הנשענים על מוניטין מעולה ואיתנות פיננסית משמעותית, חברת דאמל בע"מ מובילה את תחום ההתחדשות העירונית.

עושים לביתכם !

התחדשות עירונית מעניקה הזדמנות לשדרג את איכות חייכם ואת סביבת המגורים, החל מהדירה ומהבניין ועד לרחוב ולשכונה כולה שנהנית מפיתוח עירוני ומהתחדשות קהילתית, מתשתיות מתקדמות, מבטיחות, ונגישות מקסימלית.

דאמל בע"מ מתמחה במיקסום ערך הנכס, ויודעת להביא להשבחה מקסימלית של כל דירה בפרויקט. אנו מצליחים לעשות זאת בזכות הניסיון הייחודי שלנו ותשומת הלב היתרה לפרטים הגדולים והקטנים: חזיתות, פיתוח סביבתי ושטחים משותפים, תכנון פנים מוקפד, סטנדרט ביצוע בלתי מתפשר ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

יד ביד עד המפתח

שותפות מלאה עם בעלי הדירות תחת כתובת אחת
ניהול הייזום, רישוי, תכנון, ביצוע ובדק במקום אחד.
ליווי אישי ומערך שירות קשוב ואנושי, מתחילת התהליך ועד מסירת הדירה החדשה.
תכנון מתקדם ובנייה בסטנדרט הגבוה בשוק.
איתנות פיננסית שמבטיחה "ראש שקט".
ניסיון מוכח בביצוע פרויקטי מגורים
מקסום ערך הנכס על ידי מיתוג ומערך לשיווק ייחודי

למה דאמל ?

הצלחת פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית טמונה רבות בקשר עם בעלי הדירות. אנו מאמינים בשיתוף פעולה עם בעלי הדירות כגורם מפתח להצלחה, שיתוף פעולה הנשען על אמון ושקיפות. בכל אחד מהפרויקטים, מנהל הפרויקט מלווה את בעלי הדירות לכל אורך הדרך, החל מהפגישה הראשונה ועד למסירת המפתח וקבלת הדירה החדשה.

בנוסף, אנחנו בדאמל משקיעים משאבים ניכרים בפיתוח הקהילה במתחמים בהם אנו פעילים. החל מטיפול במפגעי בטיחות, דרך עבודה צמודה עם נציגות בעלי הדירות, הכרת כל משפחה במתחם, אירועים קהילתיים כחלק מתהליך מובנה לגיבוש בעלי הדירות ועד להכנת בעלי הדירות לפינוי ולמעבר למגורים בבניינים חדשים, אנחנו איתכם לכל אורך הדרך.

איתנותה הפיננסית של דאמל בע"מ לצד הצלחותיה המוכחות בשטח, המלוות בתודעת שירות גבוהה, מאפשרות לנו להשקיע משאבים ניכרים בעבודה המשותפת עם בעלי הדירות. שיתוף הפעולה מביא להתמודדות מוצלחת עם האתגרים והקשיים לאורך הדרך, מחזק את ביטחון בעלי הדירות ובסופו של דבר הופכים את הפרויקט להצלחה.

פרויקטים בהתחדשות עירונית:

דירות אחרונות במחיר מיוחד!

לוי אשכול 16, רעננה

לעמוד הפרויקט ←

פרויקט בתכנון !

גורדון 14-16, נתניה

לעמוד הפרויקט ←

PRE-SALE !

נגבה 34, יד אליהו-תל אביב

לעמוד הפרויקט ←
דילוג לתוכן